با تیم ما آشنا شوید
استودیو بازی سازی بلوط گیمز
استودیو بازی سازی بلوط گیمز
محسن محمود آبادی
هم بنیان گذار و مدیرعامل
محسن توی دانشگاه رشته مدیریت صنعتی خونده و سعی میکنه از مفاهیم مدیریتی توی حوزه بازی سازی استفاده کنه. توی حوزه دیزاین فعالیت می کنه و دغدغه هر روزش اینه که به چه شکل میشه بازی های بهتری ساخت. محسن عاشق بازی و البته عاشق بورد گیم هست. از کودکی درگیر بازی و بازی سازی بوده و حتی از زمان دبیرستان هم تصمیم گرفته بوده با چندتا دوستاش، استودیو راه بندازه (که بالأخره این کار رو انجام میده) تا بازی محبوب Stronghold (جنگ های صلیبی) رو به فارسی ترجمه کنن. بازی محبوب همه دوران زندگیش هم Stardew Valley بوده.
سروش جزو اون دسته آدمایی هست که از همون اول می دونست چی میخواد و به چی علاقه داره. توی دانشگاه مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار) خونده و روی برنامه نویسی هایی که توی شرکت انجام میشه، نظارت کامل داره. به حوزۀ آموزش هم همیشه خیلی علاقه مند بوده و به تازگی داره آموخته هاش رو با جوان هایی که میخوان وارد این حوزه بشن به اشتراک میذاره. بازی مورد علاقه اش هم بازی Mafia 1 هست.
استودیو بازی سازی بلوط گیمز تلاش می کند بازی های جذاب و با کیفیت جهانی به بازار عرضه کند
محمد (که توی استودیو همه بهش میگن حاجی) فارغالتحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نرمافزار و یکی از پایههای فنی و هنری استودیو هست. در بیشتر پروژههای استودیو یه امضای تکنیکال آرت از حاجی هست، از انیمیشن و VFX گرفته تا حل گرههای پیچیدهی فنی.
با ذهن تحلیلی و نگاه هنری که داره، همیشه دنبال راهحلهای خلاقانهست و از هیچ چالشی عقب نمیکشه. بازیهای زیادی رو تجربه کرده، اما هیچ بازی ای براش به پای Dota2 نمیرسه!
سیدمحسن در رشته ی مهندسی فناوری اطلاعات (IT) تحصیل کرده و در حال حاضر مدیر محصول (PO) و سرپرست فنی (Tech Lead) در پروژه پاروپولی هست و در این پروژه نقشهای کلیدی در هدایت تیم و توسعه محصول ایفا میکنه. سید محسن همچنین تو پروژه های دیگه ی شرکت از جمله به وقت آشپزی و CookingTime، سفره چی و … به عنوان برنامه نویس حضور داشته. او همچنین علاقه زیادی به طراحی بازی داره.
عشق او به بازیهای ویدیویی به ویژه به استودیوی Blizzard و بازی محبوبش Hearthstone برمیگرده.
آیدین فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتره، اول به عنوان پشتیبان وارد استودیو شد ولی وقتی از علاقش به هنر و بخش هنری بازی سازی به استودیو گفت، مسیرش تغییر کرد و الان به آرزوش رسیده و از سال ۱۴۰۱ آرتیست استودیوئه.
آیدین بازی سازی رو خیلی دوست داره و میخواد تصاویر قشنگی برای بازیها بسازه. بازی موبایل موردعلاقش هم Subway surfers هست.
مینا فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتره و در استودیو صدای کاربرا هست و باگ بازی هارو شکار میکنه، همچنین تولید محتوا صفحات مجازی با مینا هست، با توجه به علاقه ای که به انیمیشن زدن داشت تو خود استودیو این حرفه رو یاد گرفت و حالا برای بازی ها انیمیشن دوبعدی میزنه. مینا عاشق بازی کردنه و بازی مورد علاقه اش Diablo هست.
دیدن داستانهای بازی ها و سناریوهایی که باعث میشن بازیکن میخکوب بازی بشه، آرین رو شیفته ساختن یک بازی با همین ویژگی ها کرد و برای همین هم به صنعت بازیسازی وارد شد.آرین به بخش ایده پردازی بازی علاقهمند هستش و میخواد ایدههایی رو پیاده سازی کنه که هم تمام بازیکنان رو شگفت زده کنه و هم اونا رو با بازی درگیر کنه. هدفش اینه که یک روزی همچین بازی بسازه. هم اکنون به عنوان دیزاینر روی پروژه پاروپولی کار میکنه و بازیهای مورد علاقهاش هم فیفا،اساسین کرید اودیسه و فارکرای نیو ادن هستند