بررسی بازی مستر مخ در ذره بین

 

ذره بین دربارۀ مستر مخ نوشت :

بعد از موفقیت بازی آفتابه، ده ها و یا شاید صدها بازی حدس کلمات روانه بازار شد. هر کدام از این بازی ها به نحوی کاربر را سرگرم می کند. هر کدام از لحاظ کیفیت و گرافیک در سطح پایین، متوسط و یا در سطح بالایی قرار دارند. یکی از برگزیده های کلمات و دانستنی، بازی مسترمخ است. مسترمخ در فازهای مختلف کاربران را با کلمات و اشعار و ضرب المثل ها درگیر می کند. مسترمخ می تواند اوقات فراغت شما را پر کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با مسترمخ با ذره بین همراه باشید…

گرافیک

مسترمخ از گرافیک فانتزی و بامزه ای برخوردار است. از قسمت منوی اصلی به تمام قسمت های برنامه دسترسی خواهید داشت. قسمت های مختلف با آیکون های جذاب و مناسب قابل نمایش است. رنگ ها از یک طیف شاد انتخاب شده اند. صداگذاری و آهنگ های بازی از جزییاتی هستند که جذابیت بازی را دوچندان می کنند. فونت ها به گونه ای طراحی شده اند که با موضوع و تم کلی بازی هماهنگ باشند. کاراکتر مسترمخ برای هر فازی از بازی شکل و شمایل متفاوتی دارد. کاراکتری که با عینک و قیافه بامزه در مراحل مختلف بازی همراه شماست. برای به پیش بردن بازی فقط کافی است با اتصال حروف در هم ریخته به هم یک کلمه بامعنی بسازید.

گیم پلی

همانطور که گفته شد بازی مسترمخ دارای چندین فاز مختلف است. این فازها عبارت اند از: عمومی، ترانه، ورزشی، ایرانگردی، ضرب المثل و … . در ابتدا تنها فاز عمومی و ترانه برای کاربران باز است. بعد از انتخاب فاز مورد نظر چندین مرحله مجزا پیش روی شماست. شما موظف هستید به ترتیب این مراحل را پشت سر بگذارید و بلوط و تاج جایزه بگیرید. روال کار به این صورت است که باید کلمه مورد نظر را با حروف در هم ریخته در ذهن خود بسازید و حروف را به هم متصل کنید تا کلمه ساخته شود. توجه داشته باشید که تمام حروف جدول برای ساختن کلمه، مورد استفاده قرار نمی گیرند. از بلوط و تاج هایی که جایزه می گیرید، برای رفتن به فاز های بعدی استفاده کنید. علاوه بر این مسترمخ هر روز یک مسابقه برگزار می کند. این مسابقه شامل یک جدول بزرگ است که باید از میان حروف، کلمات با معنی بسازید.  این یک فرصت عالی برای افرادی است که بلوط کم آورده اند.

در بخش حدس کلمات، در صورتی که حدس کلمه مورد نظر مسترمخ برای شما دشوار بود می توانید از راهنمای بازی استفاده کنید. مسترمخ سه نوع راهنمایی دارد. راهنمای اول روشن کردن یک حرف برای بازیکن است. بازیکن در ازای دریافت این راهنما باید ۱۰۰ بلوط بپردازد. راهنمای دوم در ازای پرداخت ۱۷۵ بلوط یک سرنخ برای پیدا کردن نتیجه به شما می دهد (توضیحی در مورد کلمه مورد نظر) و در نهایت راهنمای آخر در ازای کم کردن ۳۰۰ بلوط از موجودی بلوط های شما یک کلمه از جواب را برای شما روشن می کند. بعد از گرفتن سرنخ یا کلمه با لمس مسترمخ صفحه سرنخ ها و کلمات را ظاهر می کنید. در حین بازی دکمه بازیابی، در زمانی که شما کلمات را اشتباه تایپ کرده باشید یه یاری شما می آید. شما می توانید با دکمه بازیابی بازی را از ابتدا شروع کنید.

ویژگی های منحصر به فرد بازی مسترمخ

گرافیک کارتونی و با مزه

کاراکتر جذاب مسترمخ

استفاده از رنگ ها و فونت های زیبا و متناسب

بازی حدس کلمات و دانستنی ها

چالشی هیجان انگیز در زمینه شعر و ترانه

رقابت با بازیکنان دیگر

دارای بیش از صدها مرحله چالشی و سخت و آسان

دارای راهنماهای مختلف و کاربردی

واحد پول و امتیاز: بلوط و تاج

دارای چالش های روزانه

بلوط های رایگان

نوشتهٔ پیشین
مستر مخ منتشر شد
نوشتهٔ بعدی
پرسون پرسون منتشر شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید