نمایشگاه کامیتکس یزد در سال ۱۴۰۳، در محل نمایشگاه بینالمللی یزد برگزار شد و بازدید برای عموم علاقهمندان حوزه فناوری آزاد بود. این رویداد بستری عالی برای آشنایی با فناوریهای نوین مانند ارتباطات و اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی به همراه استارتاپها فراهم آورد.
در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کامیتکس یزد ۱۴۰۳، نشستی تخصصی با محوریت کسبوکار بازیسازی و با حضور جمعی از علاقهمندان، دانشجویان و فعالان حوزه بازیهای دیجیتال برگزار شد. این جلسه با حضور مدیران و اعضای کلیدی استودیو بلوط گیمز همراه بود و فضایی تعاملی برای تبادل تجربه و دانش ایجاد کرد.
سخنرانان نشست عبارت بودند از:
-
سروش شهبازی – مدیر توسعه کسبوکار استودیو بلوط گیمز
-
محسن محمودآبادی – مدیرعامل استودیو بلوط گیمز
-
سید محسن میرشمسی – مدیر فنی استودیو بلوط گیمز
-
محمدصادق حاجی عزیزی – مدیر هنری استودیو بلوط گیمز
در نشست، سخنرانان به معرفی مسیر شکلگیری و فعالیتهای استودیو بلوط گیمز پرداختند و از چالشهای راهاندازی یک استودیو مستقل بازیسازی در ایران سخن گفتند.
و در ادامه ی صحبت ها، جلسه به پرسش و پاسخ با مخاطبان اختصاص یافت. دانشجویان و علاقهمندان سوالاتی درباره مسیر ورود به صنعت، آینده شغلی در بازیسازی، ابزارهای موردنیاز برای شروع کار و نحوه جذب بازیکنان مطرح کردند. سخنرانان با ذکر نمونههای واقعی از تجربه کاری خود، پاسخهایی کاربردی ارائه دادند.