قوانین و سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران بازی سرآشپز

این مستند برای شفاف‌سازی قوانین بازی سرآشپز و سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران آن تنظیم شده است (آخرین به روز رسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۲). در این متن، منظور از «بازیکن» همان کاربرانی است که بازی را نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند و منظور از «ما» همان تیم سرآشپز هست.

بازی سرآشپز

سرآشپز یک بازی آنلاین رقابتی به سبک آشپزی و در ژانر شبیه‌سازی است که در آن بازیکنان با یکدیگر برای کسب جوایز فصلی مسابقه می‌دهند.

چرا به اطلاعات شما نیاز داریم؟
برای بهبود بازی سرآشپز و ارائه خدمات به کاربران آن، نیاز به جمع‌آوری اطلاعات از آن‌ها و عملکردشان در بازی داریم. به این ترتیب، بستر آنلاین بازی قابل اجرا بوده و همچنین با درک رفتار کاربران، می‌توانیم تصمیم‌گیری بهتری برای توسعه سرآشپز داشته باشیم.
چه اطلاعاتی از شما جمع‌آوری می‌کنیم؟
منظور از «جمع‌آوری اطلاعات»، انتقال داده از دستگاه کاربران به سرورهای بازی یا خدمات شخص ثالث است که شامل این موارد می‌شود:
اطلاعاتی که کاربر در بازی وارد می‌کند؛ مثل نام کاربری و شماره تلفن (این اطلاعات اختیاری است اما به ارائه بهتر خدمات و استفاده از قابلیت‌های بازی کمک می‌کند).
اطلاعاتی که از کاربر موقع بازی جمع‌آوری می‌شود؛ مثل تعداد نشست‌های بازیکن (دفعات ورود و خروج بازیکن از بازی)، مدت زمان هر نشست، اطلاعات پیشرفت بازیکن (مثل ارتقاها، جام‌ها، رستوران‌های باز شده و آواتارها)، و اطلاعات خرید. اطلاعات بانکی بازیکن (مثل شماره کارت) به هیچ عنوان توسط ما نگهداری نمی‌شود، اما اطلاعاتی مثل مقدار خرید، تعداد دفعات خرید و آیدی منحصر به فرد کاربر در بازی به منظور ارائه خدمات پشتیبانی و تحلیل داده در سرورهای ما ثبت می‌شود.
اطلاعات مربوط به دستگاه کاربر؛ مثل نوع دستگاه، اطلاعات سخت افزاری، نسخه سیستم عامل، و آیدی منحصر به فرد دستگاه کاربر. این اطلاعات به جهت اجرای سیستم‌های بازی، به طور خودکار جمع‌آوری می‌شود.
نگهداری و امنیت اطلاعات
تمام اطلاعات جمع‌آوری شده، صرفا برای بهبود بازی سرآشپز و ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران آن استفاده می‌شود و به هیچ وجه به قصد فروش در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نمی‌گیرد. بخشی از اطلاعات جمع‌آوری شده در سرورهای بازی نگهداری می‌شود که معیارهای امنیتی مناسب در حین توسعه بازی، روی آن اعمال شده است. بخشی دیگر از اطلاعات، به جهت استفاده بازی از سرویس‌های تبلیغاتی و یا تحلیل داده، از آن طریق جمع‌آوری می‌شود.
قوانین بازی
قوانین بازی سرآشپز برای فراهم آوردن شرایط عادلانه برای تمامی بازیکنان تهیه شده و توسط تیم سرآشپز اعمال می‌شود. چنانچه قوانین بازی توسط شخصی نقض شود، تیم سرآشپز تمامی اقدامات لازم برای پیگیری و برخورد با اشخاص خاطی را انجام می‌دهد. برجسته ترین قوانین بازی به شرح زیرند:
  • تنها نسخه رسمی و تأیید شده بازی در کافه‌بازار منتشر شده و نسخه‌های دیگر بازی (نسخه بینهایت، نسخه مود شده و غیره) مورد تأیید نیست. چنانچه بازی در فروشگاه دیگری قرار بگیرد، به این متن اضافه می‌شود.
  • خرید و فروش الماس، سکه و منابع بازی فقط از طریق فروشگاه بازی انجام می‌شود و راه‌های غیرمجاز برای به دست آوردن آن ممنوع است (مثل نسخه بینهایت، نسخه مود شده و غیره).
  • هرگونه سوءاستفاده از حفره‌های امنیتی، تقلب و استفاده از نرم‌افزارهای مخرب برای دور زدن روند بازی و یا ایجاد اختلال در آن ممنوع است و در صورت لزوم، پیگیری قضایی از اشخاص خاطی صورت خواهد گرفت.
  • تنها مرجع رفع مشکلات کاربران، حساب‌های رسمی پشتیبانی بازی است و در صورتی که کاربری از شخصی به جز حساب رسمی پشتیبانی بازی برای حل مشکلی اقدام کند که منجر به مختل شدن بازی (مثل خراب شدن داده‌ی کاربر یا آسیب رسیدن به سیستم بازی) شود، توسعه‌دهندگان بازی هیچ مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد و تمام عواقب آن بر عهده کاربر است. حساب‌های رسمی پشتیبانی بازی در قسمت «ارتباط با ما» معرفی شده‌اند.
  • هرگونه تحریک کاربران و تخریب توسعه‌دهندگان بازی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، سرویس‌دهی به کاربران خاطی متوقف می‌شود.
  • در صورت زیر پا گذاشتن قوانین، تمام عواقب و از دست رفتن هزینه‌های انجام شده در بازی، برعهده کاربر خاطی است و توسعه‌دهندگان بازی هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارند.
ارتباط با ما
برای اطلاعات بیشتر یا درخواست خدمات پشتیبانی، کاربران می‌توانند از طریق ایمیل balootgames@gmail.com اقدام کنند. همچنین، تیم پشتیبانی بازی سرآشپز تنها از طریق حساب‌های رسمی پشتیبانی با آیدی sarashpaz_game در اینستاگرام و آیدی baloot_game در تلگرام و در ساعات کاری در دسترس هستند. تیم بازی سرآشپز از هیچ راه دیگری برای ارتباط با کاربران استفاده نمی‌کند، مگر آنکه توسط یکی از این حساب‌ها تأیید شده باشد.