1. آیا امکان ذخیره اطلاعات و مقدار پیشرفت در بازی برای جلوگیری از از بین رفتن بازی وجود دارد؟
بله، در صورتی که شما هنگام بازی به اینترنت متصل باشید بازی به صورت خودکار ذخیره خواهد شد اما برای اطمینان از ذخیره اطلاعات می توانید با مراجعه به منو تنظیمات بازی با وارد کردن شماره موبایل اطلاعات خود را روی شماره موبایل خودتان ذخیره کنید.
2.ارتقا وسایل و محصولات در کارگاه و فضای داخلی چه فایده ای دارد؟
وسایل و امکانات هر فروشگاه به دو بخش کارگاه و فضای داخلی تقسیم می شود. ارتقا در هر بخش فواید زیر را خواهد داشت:
کارگاه: ارتقا مواد اولیه باعث دستیابی به مواد اولیه مرغوب تر و افزایش درآمد خواهد شد و ارتقا دستگاه ها باعث افزایش سرعت و تعداد آنها خواهد شد.
فضای داخلی: ارتقا وسایل موجود در فضای داخلی باعث افزایش صبر مشتریان، میزان انعام مشتریان و تعداد مشتریان در هر مرحله خواهد شد.
3. چرا بعد از عضویت در اینستاگرام و تلگرام جایزه ام را دریافت نکردم؟
هنگام زدن روی دکمه عضویت در شبکه های اجتماعی بازی، جایزه نوشته شده بلافاصله به شما اضافه خواهد شد و هنگامی که شما برای عضویت به برنامه اینستاگرام یا تلگرام وارد می شوید جایزه شما به حساب تان داخل بازی اضافه شده و بعد از ورود مجدد به بازی قابل مشاهده خواهد بود.
4. چگونه با اعتبار بازار بسته های بازی رو خریداری کنم؟
شما پس از انتخاب بسته هنگام انتخاب روش پرداخت قادر خواهید بود با استفاده از اعتبار بازار خودتون بسته رو خریداری کنید. دقت داشته باشید اگر اعتبار کافی داخل حساب کافه بازار شما موجود نباشد باید افزایش اعتبار داشته باشید و بسته مورد نظر بعد از افزایش اعتبار به شما اضافه نخواهد شد و حتما بعد از پرداخت برای افزایش اعتبار مجدد برای خرید بسته اقدام کنید.
5. چرا صبر مشتری ها برای دریافت سفارشات کم است؟
زمان انتظار یا صبر مشتری ها با ارتقا وسایل فضای داخلی هر فروشگاه مانند مبل و صندلی قابل زیاد شدن می باشد
6. چرا با اینکه همه مشتری ها رو راه می اندازم ستاره مرحله رو نمی گیرم؟
ستاره ها در مراحل با درآمد شما از آن مرحله قابل دستیابی خواهند بود. یعنی لزوما تحویل سفارشات تمامی مشتریان کارساز نخواهد بود، شما برای دریافت سکه بیشتر از مشتری ها باید از مواد اولیه مرغوب تری استفاده کنید و همچنین محیط زیبا تری را برای انتظار مشتری ها آماده کنید. برای بالا بردن درآمد از این روش ها با وسایل و مواد اولیه موجود درکارگاه و فضای داخلی فروشگاه ها را ارتقا بدهید.
مثال: ارتقا شلوار در کارگاه مزون بهار باعث افزایش درآمد حاصل از تحویل سفارشات شلوار خواهد شد و با سرعت بالاتری مراحل را پشت سر خواهید گذاشت
ارتقا اتاق پرو در فضای داخلی مزون بهار باعث اضافه شدن سه مشتری جدید به همه مراحل مزون بهار خواهد شد که باعث بالا رفتن درآمد از آن مراحل خواهد شد.
7. چرا بعد از زدن روی دکمه نمایش ویدئو، ویدئویی نمایش داده نمی شود؟
این مشکل در 90 درصد موارد به دلیل استفاده حداکثری از ویدئو ها به وجود می آید و شرکت ارائه دهنده ویدئو های شما را برای مدتی بلاک می کند. برای حل این مشکل دو راه حل وجود خواهد داشت:
راه حل اول: بعد از اتمام ویدئو ها روی لینک انتهایی آنها کلیک کنید. به این شکل سیستم شرکت ارائه دهنده عملکرد موثر تری از شما دریافت می کند و مقدار ویدئو های بیشتری به شما نمایش خواهد داد.
راه حل دوم: گاهی اوقات با روشن کردن فیلتر شکن می توانید تعداد ویدئو های بیشتری را مشاهده کنید.
8. چرا صفحه پرداخت برای خرید بسته ها باز نمی شود؟
راه حل اول : این مشکل به دلیل بسته بودن عملیات کافه بازار در گوشی شما به وجود می آید، برای حل این مشکل از بازی خارج شوید و سپس کافه بازار رو روی گوشیتون باز کنید و مجدد وارد بازی بشید و اقدام به خرید کنید.
راه حل دوم (راه حل دائمی) : از طریق مسیر زیر وارد صفحه مجوز های برنامه کافه بازار شوید:
setting>apps>bazaar>other permission
تنظیمات>برنامه ها > بازار > سایر مجوز ها
در این صفحه مجوز start in background (اجرا در پس زمینه) را فعال کنید و سپس وارد بازی شده و خرید خود را انجام دهید.
9. چرا بعد از خرید بسته الماس یا سکه به حساب من در بازی اضافه نشد؟
این مشکل معمولا به دلیل عدم برقراری ارتباط صحیح کافه بازار با بازی هنگام اتمام پرداخت به وجود می آید. جهت اطمینان از پرداخت موفق مبلغ بسته به مسیر زیر رفته و از موجود بودن اطلاعات خرید مطمئن شوید.
کافه بازار> بازار من > حساب کاربری> تراکنش ها
در این قسمت نام بسته خریداری شده و توکن خرید موجود می باشد، در صورتی که در این قسمت اطلاعاتی از بسته خریداری شده وجود نداشت پرداخت شما موفق نبوده و به احتمال زیاد مبلغ کسر شده تا 72 ساعت بعد به حسابتان بازگشت داده خواهد شد.
در صورت وجود توکن و اطلاعات بسته خریداری شده، دو راه حل برای دریافت بسته وجود خواهد داشت:
راه حل اول: بازی را باز کنید و به همان فروشگاهی که بسته را از آن خریداری کردید وارد شوید و روی بسته ی خریداری شده بزنید. با احتمال بالا بسته به شما اضافه خواهد شد.
راه حل دوم: در صورت جواب ندادن راه حل اول، از اطلاعات خرید در کافه بازار از مسیری که در بالا معرفی شده یک اسکرین شات تهیه کنید و به پشتیبانی بازی ارسال کنید.