تاریخچه ما
شروع مسیر بازی سازی استودیو بلوط گیمز:
بنیان گذاران استودیو بلوط گیمز قبل از ورود به بازی سازی بعد از تجربه ناموفق روی چند استارتاپ با هدف آشنایی با کافه بازار در رویدادی به نام پنجشنبه بازار شرکت کردند. نقطه عطف همکاری بنیان گذاران استودیو بلوط گیمز بعد از شرکت در تاک های تخصصی بازی سازی با حضور بزرگان جریان بازی سازی ایران رقم خورده و تصمیم جدی برای راه اندازی استودیو می گیرند. هر دو بنیان گذار استودیو پیشینه ی پرباری از علاقه به بازی و بازی سازی را با خود حمل می کردند و این اتفاق نقطه آغاز یک مسیر زیبا و پر چالش برای آنها بود.
رسیدن به ۱۰۰ هزار دانلود:
استودیو بلوط گیمز با سوار شدن بر ترند های بازار اقدام به ساخت دو بازی در ژانر کلمات کرد و پس از کسب موفقیت نسبی در بازی مسترمخ با ایجاد تغییرات و بهبود بازی پرسون پرسون را منتشر کرد. بازی پرسون پرسون از سمت کافه بازار به عنوان بازی برگزیده انتخاب و در مدت کوتاهی موفق به رسیدن به ۱۰۰ هزار دانلود شد. این موفقیت انگیزه مضاعفی برای ادامه دادن به تیم تزریق کرد.
انتشار سفره چی:
استودیو بلوط گیمز پس از دو سال تلاش و آزمون و خطاهای متفاوت اقدام به ساخت یک بازی در ژانر شبیه سازی کرد. بازی سفره چی پس از انتشار توانست بسیاری از موفقیت ها را کسب کند این بازی در کمتر از ۶ ماه توانست به ۱ میلیون دانلود برسد، در لیست بازی های برگزیده و پرفروش قرار بگیرد و در جشنواره های مختلف کاندید دریافت جایزه های فراوانی بشود. همچنین سفره چی به عنوان بهترین بازی سال کافه بازار نیز انتخاب شد.
انتشار خیاط باشی:
استودیو بلوط گیمز پس از ساخت ۳ بازی در ژانر شبیه سازی و کسب تعداد دانلود بالا با این بازی ها اقدام به ساخت بازی خیاط باشی (مدیریت مزون خیاطی) کرد و با این بازی نیز موفقیت های بسیاری را بدست آورد. از جمله این موفقیت ها میتوان به دانلود بالای ۱ میلیون، کاندیدای جشنواره وب و موبایل و کاندیدای جشنواره بازی سازان مستقل اشاره کرد.