‌‏مهمونی های خودت رو راه بنداز و حافظه‌ت رو تقویت کن!‏

چلچلی یک بازی حافظه کاملا متفاوته و براساس جدید ترین یافته های علمی طراحی شده.
اینبار بجای انجام دادن تمرین های کسل کننده قراره با راه اندازی یک مهمونی و پذیرایی از دوستانتون حافظه خودتون رو به چالش بکشید و تقویت کنید.
این بازی با فضای کاملا ایرانی ویژه افراد بالای ۵۰ سال طراحی شده اما همه گروه های سنی با انجام دادنش می تونن حافظشون رو به چالش بکشن و تقویت کنند.

چلچلی یه بازی از جنس مهمونی که قراره صفر تا صد برگزاری یک مهمونی رو خودتون انجام بدید. به فروشگاه میرید و خرید میکنید، خریدهاتون رو حساب می کنید و با تاکسی اینترنتی برمی گردید به خونه تا غذاها و دسرهای خوشمزه ایرانی مثل قورمه سبزی و آش رشته تا کیک و شیر برنج و سالاد و کلی غذاهای متنوع دیگه برای مهموناتون بپزید.
‏اما این همه ماجرا نیست. باید بتونید لیست مهموناتون رو به خاطر بسپارید و از ورود غریبه ها به مهمونیتون جلوگیری کنید و در نهایت بهشون زنگ بزنید و دعوتشون کنید.

یادتون باشه شما توی این بازی هم با خودتون رقابت می کنید و هم هر روز سعی میکنید چالش های سخت تری رو پشت سر بزارید و حافظتون رو با بقیه بازیکن ها مقایسه می کنید.

‏چلچلی بازی برتر در چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی بوده و تونسته استانداردهای علمی لازم رو برای تولید یک بازی شناختی بدست بیاره.

                           
نوشتهٔ پیشین
فرم سند طراحی بازی
نوشتهٔ بعدی
بازی‌های سبک دیجیتال کارتی (DCCG)

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید