الکامپ 76: فرصت بازی از دست رفت

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) با حضور گسترده شرکت‌های فناوری، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه دیجیتال در سال 1402 برگزار شد. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های سالانه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران، بستری مناسب برای معرفی تازه‌ترین دستاوردها، ایجاد شبکه‌های همکاری و تبادل تجربیات میان فعالان این حوزه بود.

در این دوره از الکامپ، تیم بازی‌سازی «بلوط گیمز» نیز حضور یافت که فرصتی ارزشمند برای تعامل مستقیم با جامعه بازی‌ دوستان بود.

در مصاحبه ای که با آقای سروش شهبازی، هم‌بنیان‌گذار استودیو بلوط گیمز انجام شد، تجربیاتشون رو از فعالیت در صنعت بازی‌سازی و چالش های کنونی این صنعت به اشتراک گذاشتند.

برای مشاهده کامل ویدئوی مصاحبه، به لینک زیر مراجعه کنید:

ویدئو مصاحبه با آقای سروش شهبازی

نوشتهٔ پیشین
تجربه‌ی مدیریت محصول از زبان یک تازه‌کار
نوشتهٔ بعدی
الکامپ 76: بازی سازی در شهری غیر از پایتخت

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید