سال ۱۴۰۱ برای صنعت بازیسازی در ایران سال سادهای نبود. سروش شهبازی، همبنیانگذار استودیو بلوط گیمز، در گفتوگوی نوروزیاش با آیچیزها از تجربههای تلخ و شیرین این مسیر گفت.
به گفتهی او، قطعی اینترنت بزرگترین ضربه را به روند کار و ارتباطات تیمیشان وارد کرد. با این حال، امیدش را از دست نداده و معتقد است با حمایت درست و سرمایهگذاری هدفمند میتوان آیندهی بهتری برای بازیسازی در ایران ساخت.
سروش شهبازی دربارهی آرزوهای بلوط گیمز میگوید:
«میخواهیم بازیهایی بسازیم که برای مردم سرگرمکننده باشند، دغدغههای روزمره را کم کنند و در کنار آن، درآمد ارزی هم داشته باشیم تا بتوانیم مسیر رشد را ادامه بدهیم.»
این بخش کوتاهی از گفتوگوی مفصل با سروش شهبازی است. متن کامل مصاحبه را میتوانید در سایت آیچیزها مطالعه کنید: