معرفی بازی پرسون پرسون در ذره بین

ذره بین دربارۀ پرسون پرسون چنین نوشت (+):

پرسون پرسون عنوان یک بازی در سبک کلمات و دانستنی هاست که اطلاعات عمومی گیمر را با چالش های مختلفی رو به رو می کند. تمرکز بازیکن در این بازی باید بر روی یافتن پاسخ صحیحِ سوال هایی معطوف شود که در هر مرحله پرسیده می شود. هدف اصلی گیمر نیز در پرسون پرسون افزایش امتیاز و پیشی گرفتن از بقیه بازیکنان می باشد. اگر فکر می کنید شما هم می توانید با استفاده از اطلاعات عمومیتان از پسِ پاسخ دادن به سوال های سهل و دشوار این بازی بربیایید، این بازی را نصب کرده و به جمع بازیکنان باهوش آن بپیوندید. با ذره بین همراه باشید تا در ادامه به بررسی این بازی فکری بپردازیم.

گرافیک :

بازی پرسون پرسون از گرافیک مناسبی برخوردار می باشد. طراحی همه قسمت های بازی با هماهنگی کامل و متناسب با یکدیگر می باشد. در مجموع می توان گفت همه چیز به شکل خلاقانه اما کاملا منطبق با موضوع بازی است. منوی پرسون پرسون به خوبی طراحی شده و هیچ گزینه و مرحله اضافی در آن به چشم نمی خورد. پس زمینه منو نیز همانند تخته های چوبی طراحی شده و دکمه های موجود در آن هم به همین شکل می باشند. وقتی به قسمت های مختلف بازی مراجعه نمایید، مشاهده خواهید کرد که همه چیز مطابق با همین منو طراحی شده و در کل همه قسمت ها با هم هماهنگ هستند.

طراحی مراحل در پرسون پرسون بسیار هوشمندانه بوده و بازیکن را با چالش های مختلفی رو به رو خواهد کرد. تا کنون ۲۰۰ معمای متنوع  در این بازی قرار گرفته که هر کدام از آن ها یک مرحله از بازی را تشکیل می دهند. اما بدون شک انتهای بازی به همین جا ختم نمی شود و شاهد مراحل بیشتر در نسخه های آتی پرسون پرسون خواهیم بود. در کل با توجه به همه نکات گفته شده در کنار صدا گذاری مناسب و نبود هیچ گونه نقص و کندی در روند بازی، می توان گفت که پرسون پرسون از لحاظ طراحی و گرافیک در سطح قابل قبولی قرار دارد.

گیم پلی :

همانطور که گفته شد پرسون پرسون یک بازی فکری و چالش برانگیز است. در هر مرحله از این بازی یک سوال از شما پرسیده می شود. شما نیز باید جواب را از بین حروفی که در پایین صفحه قرار دارد پیدا کنید. برای انتخاب کلمه از بین حروف باید از اولین حرف تا آخرین حرف آن را سوایپ نمایید. در مراحل ابتدایی سوال ها بسیار ساده و جواب ها ۳ حرفی هستند؛ اما کم کم سوال ها سخت تر و جواب ها بزرگ تر می شوند. اگر بتوانید در هر یک از مراحل جواب درست را پیدا کنید، پرسون پرسون چندین سکه به شما جایزه داده و امتیازتان نیز افزایش می یابد.

مجموع امتیازاتی که شما در هر مرحله به دست می آورد، رتبه شما را در بین بقیه بازیکنان پرسون پرسون مشخص می کند. برای اطلاع از رتبه خود باید به بخش رتبه بندی مراجعه نمایید. در این قسمت برترین کاربران هفته و روز نیز مشخص شده اند. اگر می خواهید شما نیز در بازی پیشرفت کرده و رتبه بالاتری داشته باشید می توانید در مراحل سخت تر از آیتم های کمکی که پرسون پرسون برای شما فراهم کرده استفاده نمایید. چندین راهنمای مختلف وجود دارد که هر یک از آن ها تعدادی از سکه های شما را گرفته و به نحوی شما را در رسیدن به جواب کمک می کند.

ویژگی ها :

  • رابط کاربری روان
  • بازی حدس کلمات و چالش دانستنی ها
  • دارای صدها مرحله جذاب
  • امکان مشاهده رتبه در بین دیگر بازیکنان
  • امکان استفاده از راهنما در حین بازی
  • امکان خرید سکه با پرداخت درون برنامه ای
  • امکان به دست آوردن سکه رایگان

 

نوشتهٔ پیشین
هاست یا سرور
نوشتهٔ بعدی
بسکتبال خیابانی منتشر شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید